1 spetember


nattinatti, snaaaaaart
måste bädda sängen bara, (och nej jag har inte gjort det än)
det kallas med andra ord att jag har ett liv! haha
idag började vi skolan 10 över 10, hade datakunskap. Sen skulle vi börja våran nästa lektion vid 10 över 1.
men nejnej, då har vi stått där i 2 timmar och väntat i onödan. för läraren är inte i skolan!!! 
aja, drog in till stan med johanna och nikki iallafall. Köpte mappar inne på clas ohlsson, sen gick vi till espresso house. Där vi träffade Vikky, Adam, Sofia och Sofia. Jag johanna och vikki drog vidare, sen drog vikky och klippte sig, jag och johanna gick tillbaka till espresso house där vi satt och fikade med Adam och Nikki, igen :)) efter ett tag kom hanna
 
(nu såkallad biffen) och joinade oss med!
sen stack vi hemmåt, jag käkade lite mat och kollade på massa newport harbor avsnitt :) love
sen ville hanna ut och gå, så mötte henne vid konitorit sen tog vi bussen in till stan.
 Mötte nikki adam robin och sofia, köpte cigg och godis :))
drog senare vidare hem igen, övertalade hanna att sova hemma hos mig :) MYS

ska snart gå och lägga oss, typppppp nu?

godnatt tomtenissar


hanna är snygg och vänlig sådär innan läggdags

LOVE anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0