15 september

sjukling = anna = jag för de som inte vet
yes så är läget
är det någon mer än jag som bara hatar att vara sjuk?
hatar att vara förkyld, ha hosta, huvudvärk och halsont?
FAN för det säger jag bara, förkylningen är väll värst
hallå jag kan ju inte andas när jag ligger ner, och på lektionerna sitter man ju bara och snörvlar ;s
uch, stanna hemma imorgon?
bättre att ta en dag ledig och sova till mig friksheten
vill att mamma ska vara här nu och ta hand om mig
min pappa säger typ bara "ta det som en man"
tack pappa <3 haha
nej men nu är jag alldeles för trött och klockan är hm 21?
byssan lull... (8) snark
GOD NATT
krya på er alla sjuk människor där ute (vet att typ halva sverige är sjuka just nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0