15 september

fest i lördags!
FEST med andra ord, eller kanske större bokstäver.
jag hade så jävla roligt,tack allihopa! speciellt girls in sp08t :)))
det måste ha varit en av de roligaste kvällarna alltså, ingenting som gick fel! (kanske någon som tog hela tandkrämen) men hallå!

igår satt jag på akuten i typ 4 timmar?
BLÄÄÄ
hannas tumme var bajs, och hela jag mådde piss
tror att jag är sjuk :((

nu sitter jag på datakunskap, trååååååååååååååååååkigt!
jag är jätte hungrig, snart äter jag upp johanna som sitter jämte mig.
fast vi käkar ju om typ 10 minuter så ska nog kunna hålla mig

lägger in lite bilder sen ifrån lördagen hos MIG med de bästa



LOVE anna

Kommentarer
Postat av: JooohannnaSL

hahahaha

ohh jag är en riktig mumsbit, alla vill äta mig:D

2008-09-15 @ 21:16:04
Postat av: Anonym

ps, festen var kul kul kul!!

2008-09-15 @ 21:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0