18 september sova

bara för att jag somnade innan så kan inte jag sova nu
typiskt va?
jag borde vara jätte trött vid denna tiden, eller jag brukar att vara det iallafalll
och det skulle vara jävligt gött att sova nu
fast jag kommer inte kunna göra det (dels för att m&p sitter nere vid soffan där jag hade tänkt att sova)

tänkte bara skriva in en hälsning till Jannika som är min största IDOL <3
kolla in hennes jätteeeee fina blogg också
(jag är bäst på att vara ironisk)

någon som har en bra idé vad man kan göra för att somna förutom att dricka mycket kaffe?


LOVE anna


Kommentarer
Postat av: din idol

TACK ANNA jag är stolt som får vara med i en sån här super blogg .

2008-09-18 @ 23:00:52
URL: http://jjnnika.blogg.se/
Postat av: izabella

Haha jag gillar mina fina pojkar på header(a) Men ska fixa en ny. Din var också jätte fin!

Vad hittar du på? :)

2008-09-19 @ 18:00:12
URL: http://izabellastaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0