18 september

idag orkar jag inte skriva mycket så i kortfattat har jag idag gjort:
skolan
hem
käka
tv
sova
idol + pannkakor

och nu sitter jag här, med mitt CSN kort som kom på posten idag! götttt
vill bara kunna komma in på sidan och aktivera det, men självklart så håller dem på med något när jag ska in 
"så kom gärna tillbaka senare" bläää på det
jag sover senare kanske?!?!
VET NI
jag tror att jag hade världens största skalbagge på mitt rum imorse (observera hade, pappa tog ut den)
den var så här (__________________________________________________________) stor i verkligheten
(FATTAR NI HUR STORT DET ÄR?!?)
jag trodde först att det var min katt som lät,
men när sandra gick in för att hämta något och hon började gallskrika så vare inte såå
tyckte att det var lite roligt, tills jag kom på att den var på mitt rum som hon var i
och vet ni vad?
jag vågar inte sova där inne ikväll, så det blir typ soffan?

nu blev det en hel del ändå, haha jag är typ sämst
sen så kan jag ju säga om ni inte har märkt det så har jag blivigt brunett
och så vill jag hoppa av spanskan :(((
men det gååår inte..

alla får typ sova så gotttt, upp kvart över 6 imorgon som alla andra dagar
gud vad jag bara älskar skolan och tidiga mornar<33333



Kommentarer
Postat av: jannika

själv går man upp halv 7 mjaaaaaaaau ANNA du är snygg

2008-09-18 @ 21:45:31
URL: http://jjnnika.blogg.se/
Postat av: svar:

men du är laaaaat haha

grrrrrr jannika is hot

2008-09-18 @ 22:06:07
URL: http://array.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0