23 september

hejhoppfilllii bombombom!
jag är trööööööööööttttttttttt, somnade på soffan innnan (ovnaligt) så nu sitter jag här och är jätte seg
men om jag sover mer nu så kan jag inte sova ikväll
vid 19.00 är det då föräldrarmöte för alla som vill veta, jätte tråkigt och därför så ska jag inte göra ett skit :) annars ska klassen hålla i det hela tror jag.. 
men orka stå och prata om massa löjliga saker som ingen bryr sig om haha
men åker dit för man får gratis fika (y)
imorgon blir det bowling med Sp08t, slutar vid 12
kanske att jag och hanna åker till gbg då, elller på torsdag or fredag
känner att jag behöver shoppa lite, men halmstad är sååååååååååååååå tråkigt
lalala
har funderat lite på min praktikplats i 2an med, eftersom att de höll sina föredrag idag för oss om vart de har varit osv
Dubai låter ju inte helt fel, men jag tror att jag kan fixa i thailand maybee :) ett tag dit så vi får väll se
men utomlands ska jag i allafall,om inte så till sthlm!

föresten så var jag hos tandläkaren innan, jag fick en akuttid där och mamma kom å hämtade mig innan provet (hahah kul). jag måste ha slått ut en del av en av mina framtänder i natt, fråga mig inte hur men iallafall. så de slipade till den lite och såå :)
nu ska jag sätta mig och kolla TV eller något, är så tröttt

förlåt för allting men vad vill du att jag ska göra?
and it hurts with every hearbeat.. </3


LOVE anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0