25 september

jag börjar att bli lite dålig med att uppdatera..
aja, like someone cares ;)
tror inte att det har hänt något spännande sen jag skrev senast..
eller igår var jag och hanna i göteborg!
fick inhandlat en tröja, en väska och en bh
inte så mycket, men det var mysigt och skönt att bara komma bort <3
imorgon är det skolfotooo, uääh vi ska tydligen ha "strand tema" får väll se vart det leder oss
näta vecka har vi 4 prov, hej inget liv
men det är väll sånna smällar man får ta, hoppas bara att det blir mindre sen efter
kommer inte orka med skolan annars :((
hihihuhu
nej nu ska jag börja skriva mitt spanska mail som skulle varit inne förra veckan ;) tjuhuu
kan bara hälsa alla att helgen kommer att bli BRA med stora bokstäver
(men jag säger inget)


LOVE anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0