27 september

jag tror ärlig talat att någon har kastat en sten på mitt huvud
ajjj?

toooonight
jag vet inte vad jag kommer orka göra, lalala
inte mycket dricka ikväll iallafall, det kan jag lova!
jag försöker få tag på hanna den förståndshandikappade, meeeeen som vanligt ligger hon väll och sover!
hon gick hemifrån mig vid 11 imorse och nu är klockan halv 3, är det normalt att sova så mycket?
får hoppas att hon vaknar snart, annars åker jag hem och slår henne
tror inte att hon heller mår så bra idag, hahahah
sötnos
nu ska jag gå och ... jag vet inte riktigt vad
hoppas på en trevlig kväll tonight iiiigen
(kommer vara helt död på söndag och jag MÅSTE plugga)

ciao bella

Kommentarer
Postat av: Anonym

de kommer bli kul ikväll! HÄNG MED OSS!! (:

2008-09-27 @ 14:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0