27 september

ojjjjjski
kan väll berätta lite om gårdagen, som förutom lite grejer var väldigt lyckad (y)!
åkte till Emelie vid 8 någon gång tror jag, där snyggingarna johanna och vicki var :)
efter ett tag kom också hanna anton salo greger markus osvosv (kan fortfarande inte namnen på folk).
Förfestade ett tag, sen drog vi vidare till Borgman där det var en massa trevligt folkissssh
har ingen uppfattning vad klockan var men alla drog sedan vidare till Anton F :)
sedan stack alla därifrån och jag å hanna mådde båda piss så vi stack hem till mig och sov!
Emelie hade egentligen efterpartaj, men vi orkade verkligen inte..

måste bara säga tack & förlåt, även om jag var as packad så kommer jag ihåg everything.
Hoppas att det kan lösa sig nu <3

ps. tro inte på allting ni hör, de kommer oftast från folk som inte har något bättre för sig..


Kommentarer
Postat av: jannika

kommer ihåg allting hosthost ;)

2008-09-27 @ 13:13:24
URL: http://jjnnika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0