28 september

jag är klar med läxan, na-na-na-na-na-na
(det ska vara lite retande för de som inte är det)
hanna och johanna var här nyss, vi typ pluggade
efter att vi först hade käkat gårdagens kinamat (johanna hade käkat frukost, ja fråga mig inte)
 sen åt vi paaaajjjjjjjjjj till efterrätt. Sen var de fortfarande sugna på något så då käkade de varsinn glass + att vi åt annanaz, hihi
sen så pluggade vi. det gick nog bra, ha-HA
lite rim där med ja:) alltid lika kul :D


 

nej men nu har jag tänkt på en sak
min överskrift på alla inlägg är ju dagens datum, och är inte det lite tråkigt?
men alla andra har typ låtar och det är ju tråkigt det med
så jag funderar kanske på att skriva
-dagen bästa tv-trogram?
-mitt humör?
-hur många gånger telefonen har ringt?

vad tycker ni? :) hihihih





 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahha, jag tycker du ska skriva hur mycket du saknar mig om dagarna och hur jävla cool jag är hela tiden. :)

2008-09-28 @ 21:29:23
Postat av: Anonym

FRÅN JOHANNNNNAAAA SLLLLLLLLLL

2008-09-28 @ 21:30:01
Postat av: Anonym

ojojoj, om ingen kommer med något bättre förslag så får jag väll göra så snygging ;)

2008-09-28 @ 21:35:50
Postat av: jannika

jaag tycker du ska heta jannika är så jävla smart varje dag så folk förstår det liksom HÄR har du min kommentar som du såå jääävla gärna ville ha HA-ha lite rim där;)

2008-09-29 @ 18:59:31
URL: http://jjnnika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0