28 september

jag är trötttttttttttttttt
jahopp klockan är nu 11
gick upp vid 9 för att hanna skulle iväg och spela fotboll
så jag traskade hela vägen från henne hem till mig, tycker att det är ganska duktigt gjort (y)
igår käkade vi först kina mat hemma hos mig, mums!
sen drog vi vidare till Emelie, lite förkrök och trevligt folk, blev inte så mycket dricka för mig del ;)
snackades lite om gårdagen med som kanske inte hade varit så bra för mig... hahahah
yeye anna_full_92
that's me I guess
sedan drog vi te någon som hette ludde, jag och hanna gick bara in och ut kändes det som
hälsade på några med sen drog vi in till stan
mötte upp nikki snuss possfelt denny nico en full jannika osv :) (ni vet att jag inte är bra på namn)
vi drog till emil, men hann inte ens hoppa ut ur bussen försen vi var påväg tillbaka ;) haha
åkte sedan hem till hanna och sov i hennes goa säng
men innan vi somnade så stekte hon en köttbit, e hon inte lite knasig?
haha men jag tycker om dig ändååå

tack för kvällen, nu är det nog daga för lite frukost sedan bär det av till turism boken..
johanna och hanna får komma hit sen så vi kan göra färdigt vårat arbete!!
jaojao

johanna jag vill ha dina bilder från the weekend!



LOVE anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0