3 september

hola!
chill dag i skolan. började 11 :))
stan efteråt stötte på massa folk!
gick mest runt med sandra hanna nikki och robin 
jag hade jätte skoskav, men drogs ändå med överallt
sen hem, käkade mat och kollade på idol
vad tycker ni om de nya domarna?
jag tycker att de värkar super sköna ;)

nu ska jag kolla lite på engelskan som vi har tills imorgon, sen soova gott
dock inte i min egna säng eftersom att farfar har invaderat den! så jag får ta gästrummet..
haha men sängen är skön där med :D

ingen bra skoldag utan detta goda

r
gjorde massage idag på sh lektionen, göttt!

nu ska jag leka vidare! / anna





Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du och din jävla dricka:D

2008-09-04 @ 19:52:42
Postat av: Anonym

oppsi, det var från johanna, gullet

:)

2008-09-04 @ 19:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0