9 september

efter skolan åkte jag hanna johanna och jannika in till stan
jag och jannika köpte varsin macka och sen åkte jag hem till lilla sjuka sandra
hann även stöta på daniel en snabbis där
vi kollade på film
eller kollade och kollade jag och daniel (lillebror) somnade så sandra fick kolla helt själv! mohaha
åkte sen hem, och JA
jag har äntligen fått hem min data och den är underbaa-a-aa-r
pappa som är bäst köpte även photoshop till mig, snacka om happy eller

försökte fixa till en header med jag är typ sämst på sånt
får bli den såläng tills jag har lärt mig, det blir säkert snart hoppas jag :)))
nu ska jag sooova
lite sovmorgon imorgon, gött
hoppas att jag kan somna nu, även fast jag somnade innan

yeye, sov så gott :)


LOVE anna

Kommentarer
Postat av: sandra

haha du borde skriva ner om din "busstur" ;) ahha så bäst eller

2008-09-10 @ 14:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0