9 september

än en gång sitter jag här ...
hmpf
ja idag är det en ny dag och 3orna har någon student-tävlig?
haha
de vill ha folk som ska ställa sig i underkläder på skolgården, hångla med en 3a, folk med hårförlängning osv.
de verkar ha riktigt kul! :))
och själv sitter man då här i klassrummet, med en osocial jannika jämte sig.
HON PLUGGAR, yeah
borde jag med göra nuuu
så, hejhopp plugg anna
hoppas att någon kommer in och fångar mig snart, vi ska iallafall ut och sjunga nationalsången efter lektionen. kul? haha jag är ju bäst på att sjunga så det blir nog jätte kul *host*

tjaa d-d-dårååå
vi hörs syns och allt det dära
(föresten så saknar jag malta väldigt mycket idag)
ses snart?
jag vill på reunion, men man kan inte få allt här i världen..
saknar er iallafall


LOVE anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar va pluggis, btw så läste jag bloggar då>.<

2008-09-09 @ 22:58:41
URL: http://jjnnika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0