johanna är as cool och jannika är smart

http://www.youtube.com/watch?v=ecc9pcjJTpk
knaaaark

sitter och är glad
för vi har sovmorgon imon, göttttttttttttttttt
jag behöver sova, känner mig som ett vrak i skolan och är inte pigg alls ;(
blöääää
jag måste pluggapluggaplugga, men tror ni att jag orkar göra någåt så ansträngande?.
 hihii
istället ska jag sova lite och kanske ut och fota :))


det är skönt att prata ut ibland
även om det man hör
kanske inte är det man hade tänkt sig
men nu är det så
att detta kommer att bli bra
speciellt nu när jag vet
jag hade velat ändra på saker
men nu är det ju så
att man inte kan vrida tillbaka klockan



förlåt för mina tråkiga inlägg, jag ska bättra mig!!

Kommentarer
Postat av: jannika

TAAAAACCKKTAAAAACKK FÖR DEN FINA RUBRIKEN

2008-09-30 @ 15:39:31
URL: http://jjnnika.blogg.se/
Postat av: Anonym

MENAR DET, DEN RUBRIKEN ÄGER JU FAN;)

2008-09-30 @ 17:10:51
Postat av: Anonym

glömde säga ännu en gång att det var från johanna snygg

2008-09-30 @ 19:17:48
Postat av: Anonym

glömde säga ännu en gång att det var från johanna snygg

2008-09-30 @ 19:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0