1 april

april april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill

ingen skola idag heller, dök upp trevligt besök ett tag sen har jag suttit i telefon och kollat på tve
lagade även mat nyss, FÖRSTA gången på fem dagar som jag käkat maaaaaaat halleluliia haha, känns lite i magen men vafan jag kommer dö snart om jag inte äter!! ;)

sen hatar jag samhälle och just nu Annie med.. blä bajs på allt!
Imorgon blir det skola för min del (y) tummen upp för det, sen föräldrar möte! ska snacka om någon modevisning vi ska ha för att få in pengar till klassresa :)
annars händer det inte så mycket, mamma kommer hem ikväll och jag längtar till helgen :D
sen kanske på fredag jag & k åker till lager 157, behöver som sagt lite nya vårkläder så det blir toppen!

jag hatar att det är fint väder ute när jag är sjuk, finns inget jag kan göra heller.
kanske kan kolla om någon vill ut och gå eller nått, inte för att jag känner för det utan det känns mer som ett måste att vara ute!

tjingelingsving


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh är du också sjuk jag meed >.< tråk som fan och jag måste bara säga att bilderna var ju ljuvliga ;) hihi. vad är du för sjuk :O <3

2009-04-02 @ 11:40:27
URL: http://martinaolssan.blogg.se/
Postat av: Svar:

jaa, så fett tråkigt :(( du med eller?

haha eller hur, tyckte de passade bra in, är ju så fint väder :D

jag har fått ett virus, så jag har spytt massa och inte kunnat ära något på fem dagar. Men nu börjar det bli bättre, så skolan imorgon (y) vad är det med dig? miss u <33

2009-04-02 @ 14:43:29
Postat av: joss

hahah gulliga bilder där du!

2009-04-04 @ 22:45:39
URL: http://jjjous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0