10 april

eftersom att jag har lov så har jag inte varit så aktiv just här menmen
de senaste dagarna har varit najs!
i ons var det chillfestande i rockstugan, haha det blev en trevlig kväll (y)
igår var jag hos kim, någon gång mitt på dan så beställde vi hem en jälva familjepizza! usch och fy så mätt jag blev och halva pizzan var kvar.. hej slöseri på pengar:):):):):):)
today it's friiiiiiiiiiiiiiiday, vi får se vad världen har att erbjuda eller kanske halmstad man ska säga.

måste in till stan idag med min jälva mobilhelveteee, har ju fått tillbaka min telefon nu så jag har mitt gamla nummer igen och allt! Men nu så ska den fucka upp sig så att jag inte kan svara eller skicka sms.......
så det är därför jag inte har svarat på era sms!

nä nu ska jag göra frukost, sen sätta mig i solen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0