19 april

igår drog jag och pappa upp till gbg för att hälsa på farfar :) fick övningsköra en del och det gick smidigt måste jag säga!
efter vi hade varit där drog jag mig hem till sandra, förferre med bästis är alltid lika skoj (y) sen räddade även pappa våran kväll haha:D
skulle lite senare dra till östrastranden, men vi hittade inte dit.. haha sen mötte vi kajjan som sa att det ändå inte var så skoj så vi drog till mickedala istället :)
träffade mr ricki och sen sleepade jag hos kim. Sov länge imorse, drog mig hem vid fem tiden med ett paket spagetti och M&M:s muuuuuuums!!
nu sitter jag och försöker lära mig turismen, går inte så bra.. och nu börjar wipeout så pappa sitter och skriker på mig att komma heh
får väl dra mig dit


Kommentarer
Postat av: bästis

hahah igbarn

2009-04-20 @ 20:03:10
URL: http://surrre.blogg.se/
Postat av: bästis

och tack för en bra helg! :D <3

2009-04-20 @ 20:03:42
URL: http://surrre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0