7 april

får börja med att säga grattis till min kusin-vitamin som blir 18år idag :)<3

inte uppdaterat på länge, men helgen har varit braaa (y)
idag tog jag den där gardasil sprutan, gjorde inte sådär jätte ont som jag trodde men usch vad det spände i armen! haha
bara två stycken kvar dåja
sen har jag även städat HELA mitt rum, damsugit och dammat av wohoo, för när jag kom hem imorse så låg alla mina saker på golvet. Pappa hade tydligen fått ett ryck och kastat ner allt, heh det var nog dags för en städning där inne :p

idag ska jag leka med bästis, får se vad vi hittar på! vädret är ju helt okej så man kanske inte bara ska sitta inne och ruttna..

nu hoppas jag maten är klar, inte käkat något idag så är riktigt hungrig!!

Kommentarer
Postat av: jojomojo

ses ikväll heting, najsnajs:)

2009-04-07 @ 15:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0