det är så logiskt alla fattar utom du


de bästa städteamet, någon som vill anlita oss? det är bara att säga till, vi är inte dyra & desperata efter pengar

haha, bilder från i sommras när jag och sandra skulle städa hela huset (y) tjoho
mår lite bättre nu då va, har varit en skön dag! snart kommer bästis förbi en stund :)
helgen kommer antagligen bli bra! nästa vecka blir det skola för hela slanten, sen på fre tio timmar i buss upp till kära huvudstaden! sen måndagen jag kommer hem är det göteborg på klassresa, hemma igen på tisdagen.. auf jobbigt
nu ska pappa åka iväg och handla, har beodtrat honom att köpa nya snickersglassar eftersom att han och mamma åt upp alla andra!! och jag fick inte en enda :(( dålig stil där tycker jag allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0