Girl, make it hot like the roof is on fire




jag saknar Marocko lite, saknar att vara utomlands och skita i allting som händer här hemma.
Idag är jag sjuk, igår mådde jag piss hela dagen i skolan men var tvungen att stanna för hade samhällsprovet sista lektionen, som jag förövrigt klarade (y) mår lite bättre idag, fast fortfarande huvudvärk, ont i halsen och förkyld!
pappa kom in och väkte mig för en halvtimma sen, sjukanmälde mig och nu funderara jag på vad jag ska hitta på. Vill göra något vettit med denna dagen, fast antagligen kommer det väl bli så att jag lägger mig i sängen kollar på tv och sover. Det låter ju inte helt fel de heller.. hah:) nu ska jag gå och kasta i mig två alvedon byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0