Lips of an angel

vaknade hos bästis imorse, utan henne :( hade sovmorgon så låg och drog mig ett tag, sen gick jag upp och såg det helt underbara vädret! blev på skit bra humör, tror inte jag varit såhär glad i skolan hah :)
efter det blev det stan med sara pernilla emil och sandra. Höll på att dö av värme!
har suttit ett tag hos bästis nu med och ska snart kila iväg och plugga. Engelska prov imorgon med typ 1000000 glosor :s illa att jag inte tagit tag i det tidigare.. men det kan nog gå fint ändå ;)

imorgon är det valborg då blir det fest med de bästa! kommer nog bli riktgit nice :)
sen på fredag morgon åker jag till stockhoooooolm så byebye halmstad!!
är nog hemma tisdag eftermiddag eller något skulle ja tro, slå mig en pling då!



sen kan jag även meddela att jag har världens bästa kompis, underbara Sandra!
hon är någon som gör att jag känner mig värd något
känns verkligen som vi kommer känna varandra livet ut du är helt enkelt bääääääääääääst





It's really good to hear your voice
Sayin' my name
It sounds so sweet
Comin' from the lips of an angel
Hearin' those words
It makes me weak..

And I
Never want to say goodbye

Kommentarer
Postat av: Bästis

AW! älskar dej Annapanna, du är verkligen speciell för mig! Du är värd att känna så till tusen så underbar vän som du e mot mig!<33333

2009-04-30 @ 18:23:40
URL: http://surrre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0