when you get what you want but not what you need

seg dag i skolan, fick käka på restaurangen! helt okej mat :) även pratat en del om praktiseringen på turismen, blir kanske Grekland för min del. Det hade suttit fint!
efter skolan mötte jag på min pappa som gav mig och sandra skjuts i mongobilen han kör haha
sen har jag bara tagit det lungt och försökt plugga, även bokat buss biljetter till stockholm den 1:e till 3:e maj :) ska åka upp och fira kusin-vitamin som har fyllt arton!
imorgon är det matte prov och utvecklingssamtal, på ons är det samhällsprov, på tor är det spanska och på fre är det np i eng önska mig lycka till det kan behövas

nu är jag trött, funderar på att sätta mig på mitt rum med samhällsboken och 2 and a ½ men på tv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0