Life’s a game but it’s not fair I break the rules so I don’t care.

lördagen blev inte riktigt som planerad!
fick iallafall åka en as snygg limmo, med 4 snygga kompisar ;) de var niiiiiiiiice
i mån började våran praktik! och det har gått skit bra, jag och sara har till och med klirrat helg-jobb
så nu är vi städerskor. Vem fan trodde att jag skulle bli något sånt? hahaha inte jag iallfall
men pengar tackar man verkligen inte nej till och vi har faktist roligt när vi är där. Sånt himla fint hotell
idag gick jag i stan med sara, fixade tid till mitt hår. Känner att det behövs nu och man har ju råd när pengrana rullar in imorgon, som jag har väntaaaaaat!!





fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0