Mot träning ska jag protestera, jag vill inte motionera!

Hej hopp Rosa gummisnopp, KAJJAN HEERE! 
Anna ligger i sängen och har precis proppat i sig bilar, ovanligt att hon äter (...) 
Igår var vi hos sarraanoffen och förfestade, mycket niiiiice. 
Tanken va att vi skulle in till David i stan men sen sket det sig så, what ever. Vi hade hyffsat kul ändå om alla hade varit på toppenhumör så hade det varit perfekt men hänt är hänt.. 
Nu ska vi till stan och KÄKA oss feta och goa (mat är allt vi tänker på), får se vad det blir pizza? kebab? kinamat? BK? FINNS SÅ MYCKET ATT VÄLJA MELLAN,  TROR VI TAR ALLT !! aWOWOWOWSAAAAOAOAOSAOOAS  
bye bye suckers  
hurry hurry hurry BYE my rice and curry, bye 1 for 2 special price for u. 
puss på jacks mun+kind/ Pillan


det är inte mig det är fel på.. det är dig ;) JAG VET ATT ALLA ÄLSKAR MIG!


  
btw jag har gått över till andra sidan, från och med nu är jag muslim. shalala 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0