oh Romeo where do you have your Juliet? Romeo where's your girlfriend?

helgen har varit riktigt bra måste jag säga!

i fre var vi först hos ljungberg med lite folk, grillade och festade till det :) efter det bar det in till stan, till en av victors kompisar som bor ovanför systemet! as fin lägenhet verkligen :)) vid 2-3 tiden beger vi oss tillbaka till kärleken och philip, själv blev man då utelåst där man skulle sova... så vid halv 6 tiden drog jag med kim hem och sov där!

lördagen var inte lika rolig att vakna upp på, bakis-dag as hell, hade bara sovit ca 4 timmar så var cepe trött. när jag kom hem käkade jag och sandra lite sen efter hon drog så somnade jag och sov från 4 till 9 på kvällen.. illaaaa men det var riktgit skönt :D sen vaknade jag gjorde mig iordning och drog in till stan där jag mötte upp bästis :) drog hem till davve igen en liten stund och sedan käkade vi på city kebabbbb (y) vid 3 tiden drog jag och victor till mickedala, träffade ricki igen som hade kommit till h-town! vid fem när jag kom hem, hade pappa precis gått upp och skulle till jobbet (y) hah lyckat, somnade riktgit gott.

Idag vaknde jag vid 11, riktigt pigg var jag så nu sitter jag här! väntar på att victor ska komma så ska vi åka inom eddi och sen till stan och shoppa lite ;) eller jag ska mer vara smakråd, har handlat way to mutch denna månaden! ska försöka hålla i pengarna tills nästa lön.


And why a son of a gun like you let her go
If you can't treat your lady with respect
You're not a true man for her
Hand her over to real men, to somebody who cares
Who respect her!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0