Tonight is on so baby, let's go!

dålig upd jag vet. Men inte direkt att man har tid att sitta här så mycket!
kan ta allt som hänt kortfattat:
drukigt kanske lite för mycket vin med min vän kajsis och det slutade med en kebab på mickedalas pizzeria och att jag fick tillbaka min älskade tjocktröja. haha ett stort plus i kanten för det (y) även dennis, pillan, sara, sandra och ralle var med en stund. Iaf de flesta hah.
chillat med kajsa & sandra, var över och träffade victor, eddie, jonas och fille som satt och lirade tv speeeel haha.
köpt nya skor och så har jag även piercat mig, busigt va! fast det är bara den lilla grejen i örat :) me like
pillan har flyttat in till stan, förkrökade med sandra hos victor drog sen till pillan och efter det till davve. Mycket skratt och lite tårar den kvällen, men det är sånt som man får ta! 

ikväll är jag taggad som fan, öppen bar och finklädsel med några av de bästa tjejjerna och victor såklart :D 
sen är det kanske 100pers man inte vet vilka det är, men sånt är ju roligt haha. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0