Do you know what's worth fighting for. When it's not worth dying for?

idag har jag bara tagit det helt lugnt! och det tycker vi om, eller rättare sagt så behövdes det ;)
igår var nice, förkrök hos pillan sen ut till drängsred :) mycket folk man inte kännde om man säger så haha, vid ett dog vi oss in till stan! blev hämtade i torup av victor unt kitte. På vägen tappade vi först sandra, som stannade i åled, sen pillan som drog iväg och sov hos kajsa. Så det var bara jag och kajjan kvar i stan och klockan var två halv 3. Fick gratis mat på mc, sånt tackar man ju inte nej till. Sen drog vi hem och soooooov.
Idag har jag övningskört, det går faktist bättre och bättre nu! måste bara lära mig parkera och backa bättre sen funkar det andra (y) med tanke på att jag kanske har kört kanske 10 gånger sen i början av sommaren så är det ganska duktigt av mig :)
fick även reda på att pillan fixat rum i stan nu :DD så gott tjejen! det ska firas nästa helg när du flyttar in (D)
nu ligger mamma och pappa och sover, känner att jag kanske ska gå och lägga mig jag med, blir så sur på att internet inte funkar ute på mitt rum längre... ska fixa hit någon som kan sånt där! för nu måste jag sitta på kontoret, när jag hade kunnat sitta i min säng :(( inte okej.
Nu drar jag mig mot badrummet, imorgon vet jag inte vad som händer! men på tor börjar skolan.. vid 10 iofersej så det är lugnt. Sen är det praktik som gäller för oss i tre veckor, så sweeet. Hotell tylösand blir det för min och saras del :)

föresten någon som är på malmöfestivalen i veckan? antingen när the sounds eller familjen spelar! redan sett båda men de e grymma live så varför inte en gång till ;)
jaja
sleep tight! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0