we're gonna rock down to Electric Avenue,And then we'll take it higher.

två dagar i rad har vi festat, druckigt, gjort stan osäker typ. tredje idag! säger ju att man måste ta vara på sista helgen av sommarlovet! så nu TAGGAR vi tjejer, ikväll är det the grand final ;)
även om vi kommer vara borta i bonneland, så satsar vi på fullt ös medvetslös eller något liknande haha

kajsa vill inte läsa min blogg om jag inte har bilder, för det är bara det hon kollar på. Får skärpa mig och lägga in lite nya, bara det att jag knappt tar några bilder nu för tiden :P blir isf bara dåliga mobilbilder.. jaja
nu ska jag käka och fixa mig så man kan åka snarttt

hoppas alla får en trevlig lördag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0