Cause when the roof cave in and the truth came out. I just didn't know what to do



var och såg denna i tor med Kajsa, jag som i vanliga fall hatar lång-filmer och klarar oftast inte ens av att kolla halva bara älskade denna! plus att vi innan på dagen hade kollat flickan som lekte med elden.. mmm i love it! ett måste att se :) fem av fem toasters

helgen har annars varit ganska händelserik, kollade film med pillan i fre till klockan var ca 10 då drog vi hem till rekke och drack lite med han och kim, avskedningsfest för rekke i lör och igår var jag och sara på mårtensson! personalfest med god mat och gratis dricka, helt okej alltså haha ;) Maasing kom sen och hämtade oss, spelade lite kort och sen gick vi och la oss.

Idag blir det först lite pyssel och sen filmkväll hos kajsa för min del, skönt att ta det lungt nu efter en grym helg!

Det här med bloggen är inte så intressant just nu, men jag försöker iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0