1 feb

nu e det ny månad och nya möjligheter eller nått sånt haha
jag har haft en riktgit lugn och skön helg
igår käkade jag mamma och pappa planka! fy tusan vad det är gott
sen satt jag å tussen och kollade på miss secret agent + miss secret agent 2
det var lite sådär väldigt mysigt
läste även ut min bok (Dyk i med Kate Cann) (y) låg nog till 2-3 och läste, fastnade lite kan man nog sägaa

idag ska jag och pappa ut igen och köra
igår körde jag ju då även till snöstorp, det var fan genom stan..
mamma satt där bak och skrek och pappa skällde på henne, men det gick väll bra hahah
typ kärringstopp vid varje rödljus och sånt men halloe, det var 3e gången jag körde
hähäh jag ääääääääger
kanske att man får träffa bästis meeeed, if she want's

love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0