13 FEB

idag är det fredagen den trettonde!
 vad kommer hända för mig idag, kanske att vi krockar med (pappas oförsäkrade bil när någon annan än han kör den) eller kanske att vi får motorstopp, någon blir sjuk hm.. jag förväntar mig det värsta!

aja idag dra iallafall jag sandra ricki och kim upp till huvudstaden nummer två göteborg! Ska bli för jälva skönt att komma bort lite från verkligheten. Jag har tröttnat som fan på halmstad nu.. usch det kan gärna få bli sommar nu tack!

igår drog jag och sandra till kajsa, var lite folk där och chillade grillen :) myspys tack för kvällen snygging♥

Nu ska jag gå och packa min lilla väska, samdta bränna skivor som vi ska banka hårt med i bilen


LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0