16 feb

har nyss käkat jätte god mat :) mums, nu har man lust att bara sätta sig framför tven och njuta av att man har lov & inte behöver gå upp tidigt imorgon!
idag var jag inne i stan och hämtade mina liser, yeppyepp! sen åkte jag och mami till ica och till soptippen
låter skoj vaa

ikväll blir det hemma kväll med mamma och pappa, båda är lediga för en gångs skull så idag har de satt igång att baka för fulla muggar
haha pappa har gjort jul-stubbar (han brände upp hela plastskålen med choklad i mikron, haha), mamma har bakat bröd, kanelbullar och vaniljjbullar! mummaaa

nu ska jag gå och sätta på mig mjukiskläder sen gå ner till tven och slapppaa
har även fixat gratis-sms idag, så nu ere bara för mig att smsa på utan att få skuldkänslor till pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0