17 feb

tjuululuu
vaknade nyss med min älskade katt :) idag har jag inte så mycket som står på schemat
måste lämna tillbaka min bok och sen ska jag antagligen hem till bästis och ha filmkväll :)
myspys

såg även nyss att fyra nya band kommer till hultan, peter bjorn and john & hello saferide (får hoppas att de spelar några låtar från säkert!) var de två jag hört talas om innan & de e naaajjjjjss
sen om de bandet som jag hört kanske ska komma till hultsfred kommer jag börja STOR lipa. mhm herregud men ska inte ta ut något i förväg, haha  

nää ska nog ta och hoppa in i duschen nu! ha en bra dag :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, hello saferide? :| gud börjar bli sugen på hultsfred nu, är ju enda stället lars winnerbäck ska spela på med... vet du vad en biljett kostar? :)

2009-02-17 @ 21:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0