23 feb

känner mig ganska duktig, fixat så att internet funkar i mitt rum! så nu kan jag äntligen ligga med den bärbara i sängen :) slipper sitta på kontoret (y)

första dagen i skolan efter lovet då, helt okej! slutade runt 4 jag hann åka hem och käka innan sandra ville att jag skulle komma
så som den bästisen man är tog man sig ut till bussen och till mitt andra hem
stannade inte så länge eftersom att hon skulle till ricki & jag skulle hem och träffa mami som jag inte träffat sen torsdag

fixat ett hålls skjuts till Martina med, så nu e det nog säkert att vi kommer! tjohooooo kommer bli fett kul känner jag på mig.

Kommentarer
Postat av: Martina

Lätt bäst kommer det bli när ni kommer :DDDD<3

2009-02-23 @ 21:39:47
Postat av: sandra

Det kmr bli sjukt kul! :D<3

2009-02-24 @ 16:21:56
URL: http://surrre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0