24 feb

trött man kan vara eller, vaknade självmant tio i 6.. tror aldrig att det har hänt innan x)
seen var det bara att släpa sig till skolan, tradiigt som fan menmen, snart blir det trysil och andra puckar! ;)
skönt att komma bort lite igen :) yeeeee
efter skolan drog jag och joss hem till mig, fettade oss med mat+tv
skrattade massa åt tussen hahaha och sen kom ricki och kitte(?) förbi en snabbis
Lena kom med förbi sen, hon skulle inte stanna så länge.. hm en timme blev det? haha våra mammor e typ experter på att prata
mamma började baka semlor med eftersom att de e fettisdagen, eller vad de heter
faast de e inte klara än, men snaaaaaaart. Känner på mig att om jag inte skyndar mig dit sen så kommer pappa ha alla i magen :(

nuhade jag tänkt gå och kolla på rosing grejen, haha kul när folk skämmer ut sig:))

gee mig helg, SÅ PEPP!



en av min och kajjans smala dagar i Marockoo :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha smala ja visst va vi säger väll så .. cola varje dag (Y) bästa bantningstippset ever :D

2009-02-24 @ 22:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0