26 feb

jag är med kajjjjjjjjjjjjjsabajjjjjjjjjjjjjjjsa
vi skulle då plugga.... hm prov imorgon (kajsa säger att vi pluggar:o)
haha men iallafall så ska vi plugga hela natten så vi behöver inte vara oroliga! köpt till oss ett flak energidryck och en ostbågspåse wihuuuuuuuuuu
men kommer dock vara riktgit trötta imorgon ;)

imorgon är det även fredaaaag, helg äntligen! :D
blir till att träffa kim och sen på lördag MARTINA 18! fett nice
jag & bästis blir det som drar till gislaved, eftersom att joss blivigt sjuk :(
krya på dig. Men vi ska festa för dig med gumman :)

ps. jag och kajsa ska köpa gymkort på måndag! kommer bli grymtttttttttttt haha :)
så svinig jag är ;) nä nu ska jag återgå till plugget ni vet ciao

DETTA INLÄGGET ÄR TILL EMIL SOM KLAGAR PÅ ATT JAG INTE UPD.


Kommentarer
Postat av: KAJSABAJSAAAA

SVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN

2009-03-02 @ 22:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0