4 feb

ett litet tag sedan man skrev här, jao!
men känner inte att jag har något kul att berätta

igår åkte jag och pillan till bonne land som jag kallar det, eller rättare sagt plönninge
hälsade på hennes bror och lite annat bonnigt-folk satt & drog några öl shots och bara chillade grillen
rolig dag det blev idag då, lite sådär halv-bakis och jälvigt trött! haha
 men det är konsekvenser man får ta
hade iallafall riktigt trevligt med min snygging :))

idag så kom sandra-bäst hem till mig efter skolan, käkde mat + att papi hade varit och köpt semlor!
wohoo gottigt vill jag lova
efter det drog vi hem till henne och myste och nu sitter jag här i pappas sjuttio-tals stol! tar några djupa andetag innan jag måste ge mig in i pluggets värld. död </3
imorgon är det iaf ingen skola, det kan man skaratta sig lycklig på! vi har friluftsdag och jag har valt att åka skridskor
inte helt pepp på det efter man såg vad lill-daniel gjorde med sin tand där igår AJAJAJ..
men jag har skillsen så det kommer nog gå priima

nu måste jag börja skriva på min recension!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0