6 feb

tjohoppla
kom precis hem till ett tomt hus, vart har alla tagit vägen? 
helt okej dag i skolan, bara 4 dagar kvar sen är det looooooooooooov. Man kan ju inte annat än att längta
plus att lovet kommer att börja galant med en resa till göteorg med bästis, ricki och annat trevligt folk :))
(jag kan väl säga att jag inte är så insatt i vilka som ska med haha)
nä man kanske ska gå och göra sig en liten matbit och sätta sig framför tven ett tag
känner att jag måste vila/sova lite innan man göra något annat.

föresten är jag så jääääääävla avensjuk på Johanna som åker till Thailand på söndag i två veckor!!
jag vill med utomlands :(
men du får ha en riktgit bra semester snygging!


LOVE anna















Kommentarer
Postat av: snyggsnyggsnygg JSL

haha tack snygging! Du får ha det så jättebra här hemma också!:) <3

FRÅN SNYGGASTE JOHANNA

haha, jag skrev det bara en gån gidag:D:D

2009-02-07 @ 14:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0