8 feb

tycker faktist att jag börjar skärpa till mig lite nu här

helgen har varit brabra:)
i fre var jag först lite med sandra, sen drog jag hem till Johanna med lite girls girls!
sen igår kom pillan till mig, jag solade lite sen drog vi in till stan och köpte godis :D
fast.. sen ringde då snygg-johanna, så ist för att sitta hemma och kolla melodifestivalen å käka oss feta
gjorde vi oss iordning och drog hem till Hampus
satt och chillade grillen lite folk osv ett tag, sen åkte vi till Viktor. Men killarna blev utslängda efter typ en halvtimme
så blev att alla drog tillbaka till Hampus, igen! men jag hade väldigt trevligt ändå :D
till och med 2 på natten när jag och pillan gick hem ifrån ICA och det typ var snö-storm haha

och idag, jaa ehm sandra kom vid 11! vi käkade frulle alla, sen fick jag magkramp
hade så jälva ont buhu tyck synd om mig
fast jag mår bättre nu och måste fixa läxan ;o
blä och usch på turismen just nu, jävla mycket vi ska ha!

SKÖNT med lov snart, att drömma sig bort är iallafall inte olagligt!

massa kärlek till min pappa som är världsbäst! dunka-dunka all the way peopel, yeaaaaaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0