19 januari

hej igen
igår så tog jag mig kraft och mod(efter allt tjatande från min bästa-kompis) att boka en hultsfredbiljett! wihu, och idag är jag hur glad som hels för det vistar sig att the killers ska dit!!!!!

senaste tiden har det inte hänt så mycket, jag har varit en del med den bästa-sandra! hon är ärligt bäst, japp så ere.
jag har fortfarande inte fått kajsas bilder heller... attans! men hopefully kommer det imorgon! :)))

jag hade tänkt bli lite bättre på det här nu, iallafall försöka!


jag vet inte vad jag ska göra för att allt ska bli bra
det är så jobbigt att sitta och kolla tillbaka
läsa allting som vi skrev, men ändå så gör jag det?
jag har nog kommit fram till att en del är mitt fel
(även om det är sånt man inte vill säga)
eftersom det är jag som har förlorat alla
kan jag inte acceptera människor för hur de är?
eller är det bara så att vänskapen bara inte var meningen
och att allting bara runnit ur sanden..
tur att jag har kvar min bästis
utan henne vad vore jag då? en trasig båt mitt ute på havet.
eller nått liknande.
tänk ändå, det är tre människor
alla har det varit mina bästa-kompisar
på ett eller annat sätt
och nu? ja vi e som främlingar för varandra
jag vet inte själv hur jag ska handskas med allt som pågår i ens liv just nu
men jag hoppas, innerligt att vi någon gång kommer falla dit igen
kanske inte om ett, två år men nån gång
för ni finns här fortfarande


Kommentarer
Postat av: joss

du finns också där

2009-01-20 @ 18:36:43
URL: http://jjjous.blogg.se/
Postat av: sandra

jag älskar dig bästa vän, finns alltid kvar för dig.

2009-01-21 @ 22:34:50
URL: http://surrre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0