21 jan

idag hade vi sovmorgon till 11, vad vi trodde ja!
men självklart så kom inte ulli, så hade kunnat sova till 1. men nejnej, ååååååh blir så sur
men blev en travlig tripp hem till mig med tvilingarna + pillan, lagade god mat osv :)

efterskolan blev det till att möta upp ebi i stan, gick runta en massa och bara snackade, m,y.s
sen gick vi bort till fridolf? och väntade på Sophie, vi tog en god och lång fika! massa skratt där ja<3
har saknat mina små klass-kamrater
hih pratade om minnen från 9an och hemsedal hahaha fyfan vad roligt vi hade eller, när vi trodde att man kunde poppa popkorn i en kastrull med pappret på x)) slutade i eld och lågor, tur att de var snö ute ;)

nu sitter jag här och peppar mig själv, måste få igång träningen igen
blir nog tk box imorgon med johanna, kanske någon mer som joinar
nu skriker papi att han vill ha hjälp!! måste gå

ps. vi ska beställa pizza eller kina mat ikv, mums<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0