23 jan

nu e jag här igen, pigg och glad
idag hade vi ingen skola, wohooooo
så har blivit till att ligga i sängen hela dan, när sandra slutar ska jag åka till henne
m-y-s
sen vet jag inte riktigt vad som händer ikväll!

igår var jag johanna jannika och sofia å tränade tk-box
inte lika bra som det brukar vara, mycket teknik! blir nog bättre nästa gång;)
efter det var vi på gymmet en liten stund, kan säga att jag har lite träningsverk idag haha
efter det åkte jag snabbt hem, duschade och gjorde mig iordning på typ en kvart, sen tog jag bussen till sandra
rikki och kim
kom, blev att vi spelade biljard och kollade på en as tråkig film, hahaha ja somnade (a)
kan ju säga att jag var lite trött när jag åkte hem ifrån min bästis, men det är så det ska vara

åh, jag vill hoppa in i duschen nu, men nejnej slangen har gått sönder så mamma måste åka och köpa en ny först
aja lika bra det, men måste iallafall gå och göra mig iordning nu
chiao


hey blondiiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0