25 jan

hej kära bloggen

igår blev en väldigt trevlig dag/kväll
började med att jag och sandra åkte in till stan, jag skulle köpa mig ett par skor
blev att jag kom hem med skorna, ett par jeans, ett linne och 2 hårband
bad bad anna, men jag gillare<3
bilder kanske kommer upp senare :)

på kvällen gjorde vi oss iordning hos mig, lite senare kom ebba med:)
bunse och greger kom, blev att vi satte oss och körde öl-spelet med 10 kort :p
haha ja e typ den enda människan som inte har en hel kortlek
vid 8 tiden kom johanna vickey och emil också
blev chill vid pappas vatten pipa! rikki kom förbi en stund och visade upp sin nya tatoo, as snygg!
efter mig drog vi till anton haha hände massa roligt saker på vägen men jag dog så kommer inte ihåg allt
blir lite svårt när man ligger i koma. hehe

aja vaknade upp med en fin liten bakfylla och en lapp+pengar från pappa "jag bjuder er på mat (fet mat) puspuss pappa"
e han inte underbar?
haha sen idag har jag och sandra bara tatt det chillll och det har varit najsbajs
rikki kom förbi en stund idag med! haha han hade fortsatt på sin tatoo, 75 stjärnor ;o mama, men den blev as nice. Fast fortfarande inte klar tydligen.
aja nu har jag babblat på å nu börjar pamela på tven så HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för igår babbbeee, det var najs!

2009-01-25 @ 22:49:00
Postat av: Anonym

som vanligt glömmer jag skriva mitt namn, men från SNYGGASTE JOHANNA

2009-01-25 @ 22:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0