30 jan

hejdär
nu e det helg! äntligen säger jag, känner på mig att denna helgen kommer jag få igen all sömn som jag tappat
känner mig helt död ärlig talat
uuuuusch. sömn anna, du måste sovaa!!!

nu sitter jag iaf och väntar på att sandra snygging ska komma, fast hon kommer väll om se sådär femhundratre år eller nått

tänkte medans jag ändå har tid, lägga upp lite bilder sen morfars fördelsedag som vi firade på en liten mysig restaurant :)
mamma fick mycket pratat med ägarna eftersom att de kom ifrån marocko och att vi nyaa hade varit där!
ÅH nu kom jag på! fick bilderna av kajsa idag också, ska snabbt spriga iväg och lägga in de med hihihih äntligen!


myspys att kusin ifrån sthlm kom med :)

nä nu ska jag gåååååååå KISS

föresten kajsas bilder dampar på datan  jag blir så suuuuur
aja de kommer väll upp så småning om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0