Broken lights on the freeway Left me here alone

glöm människorna från ditt förflutna, för de finns en anledning till varför de inte är med i din framtid


änn en gång har jag haft en massa trevliga dagar :)
suttit nere vid grötvik&myst och festat till det lite! det är ju inte helt fel. Idag har jag även jobbat.. ap varmt var det! men jobbade bara fyra timmar som tur var :) sen blev det hem, käka och sen deckade jag i soffan. Vaknade vid åtta tiden av att det var middag. grillad fläskfilé mums
hoppade in i en dusch och tog mig sen in till stan tog ut pengar till dennis :) så nu är det fixat, känns skönt! nu ligger jag i sängen och det är verkligen as varmt, man svettas typ även om man ligger naken förfan! sen kan man inte ha någon fläckt på heller, eftersom att de låter som in i och då kan man ju inte sova. Kvällens i landsproblem alltså.

på måndag tror jag att jag och mamma ska åka in till doktorn, efter att min röst kom tillbaka så har jag fått en jätte jobbig hosta. Sen gör det ont nere i ryggen varje gång jag hostar, tänkte se om man kunde få någonting för det! eftersom att jag inte vill ha ont nu när vi åker.

sov gott allesammans ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0