den vackraste stunden i livet var den när du kom

vaknade vid 9 idag efter goa timmars sömn! hade fått sms av pillan att det var dåligt väder, så ingen stranden idag.. gick up vid tio tiden och märkte att jag var helt ensaaam :) nu har jag fixat lite musik som ska brännas ner till bilfärden. Det är sjukt att vi snart åker, inatt åker några, imorgon åker några andra och på tis tror jag det blir som vi åker!! herregud hur ska jag klara av detta haha jag kommer antagligen vara helt förstörd när jag kommer hem xd

haha aja ikväll kommer mina kusiner ner och moster! blir kanske att åka till min andra moster och hälsa på:) elller party om kvällen bjuder på något! får helt enkelt se, nu ska jag gå iväg och ringa pillan för att se när hon kommmer in till staden. Sen kanske jag ska sätta på mig kläder också.. det tåls ju att fundera på

tjing


snygg man är på jobbet alltsååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0