I've been dying to say this to you, And I don't know what else to do

igår var nice, var istan med sandra och kajjan, sen kom sara med :) hittade 3 tröjor och ett par leggings (y) nu är det byxor som måste införskaffas! efter stan drog jag och sandra till viktor och kollade film, bert såklaaaart
sen blev vi så suga på att inviga BK som äntligen har öppnat!!! riktigt gott var det, efter det drog vi hem till mig. Kollade American Pie med papi, bäst! Sen bar det hem till sandra och lite senare hem till ricki för att träffa han och eddie :))

idag vaknade jag först av att min chef ringde vid 10.. sen ringde mamma och sa att vi skulle ut i skogen och plocka blåbär?!? jag trivs inte i skogar.. haha men eftersom min moster fyller år idag så skulle halva släkten med så kännde mig tvungen att följa med & det var ganska trevligt faktis :) kollade på vatten fall med!

nu är jag hemma, imorgon är det dags för jobb igen :( orkar inttttteeeeeee
aja, ikväll får vi se vad som händer! antagligen film och mycket sömn. Det kan behövas.


anna chillin at hultsfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0