Wish I could press rewind And rewrite every line To the story of me and you

andra arbetsdagen idag, jobbade i danmark. kan ju säga att solen gassade på ganska bra där man satt och har nog minst halsat i mig 6 liter vatten! men allting gick finemang, nu är jag back in halmstad :) bästis kom precis förbi, ikväll vet jag inte vad som händer riktigt.

Men vad jag vet är att jag hade en väldigt trevlig dag igår! Eftersom att både jag och sandra hade bränt oss ganska reält, så valde vi att avstå stranden och istället åka in till stan en runda :) hittade en bikini, solglasögon och en klänning!


efter stan åkte vi hem till sandra och lagade maaat :D gottigt blev det allt! Sen ringde viktor och frågade om vi ville med till japan och spela minigolf. Vi hade inget bättre för oss ändå så vi åkte iväg med Kitte Viktor och Danne. och gissa vem som VANNNNNN? ah jo klart inte så svårt! JAG



när vi var klara käkade vi lite glass och sen drog vi oss alla hem till mig, käkade chips, snackade skit och rökte vattenpipa. Livet lekte, förutom att jag visste att jag skulle upp halv 6.. men det är sånt man får leva med :)

nu ska jag gå ut och sätta mig och vara lite social PUSS

Kommentarer
Postat av: bästis

hur underbart har vi inte de ¨me sommarlov eller!? :D

sen måste jag säga att alla bilder var snygga förutom den där på den den random tjejen i gult.. <3

2009-07-05 @ 13:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0