And baby, you know, you know you want me too. Don’t try to deny it baby I’m the only one for you

dåligt med uppdatering här, men har faktist inte haft tid!

efter jobber i fre åkte jag hem, packade väskan och gjorde mig iordning! sedan for jag tillbaka till helsingborg och matilda. Förfestade lite hemma hos henne några stycken och sen drog vi ut på stan! helsingborgsfestivalen då ju, hiehe

jag och m gick iväg lite själva och ni tror inte att vi stöter på min framtida man och hans snygga kompis igen?!? sådär en på miljonen att man skulle träffa de igen, vi följde med upp på deras hotell ett litet tag innan vi drog ner på staden igen :))

dagen efter var det jobb för mig igen, på kvällen blev det andra puckar ;) jag och sandra satt först hos mig och drack lite vin å rökte vattenpipa! Sen drog vi till stan, stötte på kitte som sedan hänkade med oss, kajjan kom också :) hade nog en av de roligaste buss resorna. Kvällen blev då inte direkt lugn, men kul som fan hade jag! Somnade vid 5 snåret med 2 människor och en katt i min säng... nej jag fick inte mycket plats! och ändå har jag en STOR säng ;/

söndagen blev chill, vi vaknade och hyrde en film som jag somnade till, ovanligt? sen gjorde vi käk, viktor virre kom. Sedan försvann sandra hemmåt och jag viktor å kitte åkte iväg till ringenäs och slog lite bollar :D har inte hållt i en golfklubba på över 2 år, men det var riktgit roligt. Även fast det gick som det gick :p efter det drog vi in till stan och käkade pizza & kebabbb.

Måndag: jag fick min lön och shoppade snabbt upp lite mer än hälften! ojjjjsan, blev ett par skor, byxor, väst, armband och trosor! bilder kanske kommer på mina underbara inköp :) på kvällen var jag med kajjan, vi drog oss utåt och mötte på viktor! vi blev hungriga och gick till bk! men när vi kom fram hade de precis sängt, typ otur tänkte vi. MEN då kom gubben där inne ut och frågade om vi ville ha några hamburgare och dricka : ahaaaaaaa klart vi ville. Tummen upp för perfekt timning.
Tisdag: följde med på rickis rättegång som blev väldigt lyckad (y) efter det drog vi till fribergs och fikade :) drog hem till ricki en stund, sen hem till sandra och sen in till stan igen för att träffa pillan! På kvällen var jag med bästis kajsa viktor och ralleeee (har jag för mig)
Onsdag: LISEBERGGGGG blev en impulsgrej för min del! följde med min x-tra familj och hade verkligen jätte mysigt :) och såklart åkte man alllt hehehe, eller det var långa köer så exakt allt hann man inte med men det viktigaste iallafall!
Torsdag: jobb,jobb,jobb. Försenade tåg, inställda tåg, regn, regn, vindar, fuckade bussaar, hunger! ja typ så har min dag sett ut (y)

liter upd så jag själv kan hålla mig up to date vad som har hänt! Nu är det marinfestivalen i halmstad vilket betyder att imorgon är det partyyyyyyyyy och sånt gillar vi. massa minus bara på att jag först ska jobba..
men 4 gg kvar sen är jag fri.


 

bara massa mobil bilder har det blivit på sistonde, ska se om jag hitta min systemkamera så kan jag lägga in några sånna bilder istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0